02.12.2005

40 sklepów w trzy lata

Do 2008 r. budowa sieci w kraju, a potem ekspansja zagraniczna — oto cel Heavy Duty, gdańskiej firmy obuwniczej.

Heavy Duty, gdański producent, projektant i dystrybutor obuwia dla młodzieży, zapowiada otwarcie 40 sklepów, z czego 10 już w przyszłym roku, m.in. w Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Bydgoszczy. Od 2002 r. firma uruchomiła już 17 placówek (12 własnych i 5 franczyzowych) głównie w wielkich miastach, m.in. we Wrocławiu, Warszawie i Trójmieście.
- Chcemy nasycić polski rynek około 60 placówkami. Zakładamy, że zrobimy to do końca 2008r. - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Piotr Drabarek, prezes Heavy Duty.
W przybliżeniu będzie to po połowie placówek własnych i opartych na systemie franczyzowym.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu", 2 grudnia 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0