20.12.2005

10 flagowych sklepów w stolicach Europy

Samanta, producent i projektant bielizny, myśli o kilku własnych punktach w Polsce i dziesięciu salonach franczyzowych w Europie.

Samanta, producent bielizny z Makowa Podhalańskiego, w ciągu dwóch lat zamierza zbudować pięć flagowych monobrandowych sklepów w największych polskich miastach, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. Nowe punkty prawdopodobnie będą własne.
Jesteśmy na etapie rozmów handlowych i na razie nie możemy oszacować kosztów tej inwestycji — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Patrycja Zbylut z Samanty.

Obecnie produkty Samanty są dostępne w blisko 70 multibrandowych sklepach partnerskich na terenie całego kraju. Partnerzy Samanty lokują sklepy o powierzchni 40-60 mkw. w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców. Firma w dalszym ciągu będzie budować sieć sklepów partnerskich, by na koniec 2007 r. mieć 100 placówek.

Nie chcemy być dostępni na każdym rogu, dlatego 100 punktów partnerskich jest liczbą graniczną — zapewnia Patrycja Zbylut.
Swoimi produktami Samanta raczy także klientki niemal z całej Europy.

Do końca 2010 r. Samanta zamierza postawić flagowe sklepy w dziesięciu europejskich stolicach.
Punkty będą działały na zasadzie franczyzy.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 19 grudnia 2005r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0