10.01.2006

Kolekcje mody prosto z supermarketu

Dużym firmom handlowym nie wystarcza już sprzedaż najtańszych tekstyliów. Próbują walczyć o bardziej wybrednych klientów. W Polsce zaczyna tak robić Tesco.

Na początku lutego w polskich hipermarketach Tesco ma się pojawić amerykańska marka odzieżowa Cherokee. Brytyjska sieć będzie ją sprzedawać na wydzielonych stoiskach w 39 największych ze swych 67 sklepów. Tym sposobem Tesco chce powalczyć o bardziej zamożnych klientów, którzy nawet jeśli robią zakupy w hipermarketach - ubierają się w markowych sklepach.

Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, właściciela sieci odzieżowych Reserved i Cropp, nie obawia się prób wejścia sieci hipermarketów na rynek mody.
- Hipermarkety od lat sprzedają dużo odzieży, ale jest to odzież o innym charakterze niż ta, którą proponują specjalistyczne sieci sklepów. Chodzi o dbałość o stworzenie marki i o klienta, co z zasady wydaje się obce dużym sieciom hipermarketów - uważa.

Więcej: Anita Błaszczak, "Rzeczpospolita", 10 stycznia 2006 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0