12.01.2006

Sieć jak LPP

Planeta Mody, firma dystrybuująca dziewczęcą odzież, planuje zbudować dużą sieć. Na miarę innych polskich firm.

Olsztyńska firma Planeta Mody, która jest właścicielem dwóch sieci odzieżowych: Świat Bawełny i UPS, do końca tego roku zamierza dobić do setki sklepów. Pierwsza liczy 57 placówek (w tym 12 własnych), a druga — 24 (siedem własnych).
UPS to marka bluzek i T-shirtów, Świat Bawełny jest handlową marką multibrandową, gdzie sprzedawany jest towar różnych producentów oraz część kolekcji UPS — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Michał Luty, prezes Planety Mody.

Docelowo firma chce mieć w kraju 250 placówek — 150 sklepów UPS i 100 pod szyldem Świata Bawełny. 30 proc. placówek ma należeć do firmy. Celem są miasta powyżej 25 tys. mieszkańców. Dla porównania, giełdowe LPP ma w Polsce mniej więcej tyle samo sklepów, a Reporter — blisko 200.

Odzież Planety Mody, która powstała w 2002 r., jest produkowana w Turcji i w krajach Dalekiego Wschodu. W ubiegłym roku firma odnotowała 12,7 mln zł obrotów.

Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 12 stycznia 2006 r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0