Bytom zapowiada wzrost przychodów

Sobota
04.02.2006
W ciągu najbliższych dwóch lat przychody ze sprzedaży Bytomia wzrosną o połowę. W tym czasie powstanie 25 salonów firmowych.
 

W 2005 r. Bytom miał ponad 41 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli 12,7 proc. więcej niż w poprzednim roku. Zysk netto wyniósł 2,5 mln zł, przy po raz pierwszy od kilku lat dodatnich wynikach sprzedaży (138 tys. zł). Spółka twierdzi, że w najbliższych latach utrzyma trend wzrostowy.
- Sprzedaż będzie się poprawiać o 25 proc. rocznie. Zyski też będą coraz lepsze - powiedział "Parkietowi" Tomasz Sarapata, prezes Bytomia. - Żeby to osiągnąć chcemy rozwinąć własną sieć sprzedaży - dodaje.

Przez dwa lata zostanie otwartych 25 salonów firmowych, z czego 10 jeszcze w tym roku.

Więcej: "Parkiet", 4-5 lutego 2006 r.
Parkiet

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.