08.02.2006

Nowe inwestycje Galerii Prezentów

Koncept butików z upominkami powoli wrasta w krajobraz większych miast. W ciągu kilku miesięcy zeszłego roku franczyzobiorcy otworzyli sklepy w centrach handlowych Krakowa, Zabrza, Warszawy i Piaseczna, Poznania oraz Katowic. Czekają lokalizacje w Poznaniu i Wrocławiu.

Już w zeszłym roku franczyzobiorcy kupili licencje Galerii Prezentów, w miejscach, w których powierzchnie handlowe dopiero powstają, jak CH Manufaktura w Łodzi. Otwarcia planowane są już w Sosnowcu, Warszawie oraz Gliwicach.

Lokalizacje już są i czekają

Franczyzodawca Galerii Prezentów należy do aktywnych partnerów – często sam poszukuje atrakcyjnych lokali, które rezerwuje dla potencjalnych biorców. Oczywiście zwykle robi to na czas określony, gdyż rezerwacja jest kosztowna. Jeśli franczyzobiorca trzyma rękę na pulsie, może się okazać, że praktycznie bez wysiłku będzie mógł otworzyć butik w dobrym centrum handlowym w swoim mieście. W tej chwili takie lokalizacje czekają w Poznaniu w CH Plaza i w Nowych Arkadach we Wrocławiu.


Galeria Prezentów w Piasecznie k.Warszawy
(Centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Center)

Zyski w kilka miesięcy

Galeria Prezentów to przykład typowego konceptu handlowego. Franczyzobiorca przystępuje do systemu jako niezależny przedsiębiorca, który dzięki franczyzodawcy uzyskuje atrakcyjne warunki współpracy ze wszystkimi dostawcami produktów. To pozwala mu uzyskać wysokie marże i zadowalające zyski. Wielkość sklepu i asortyment są tak dobrane, aby franczyzobiorca mógł zarabiać już w kilka miesięcy po otwarciu. Otwarcie punktu w miesiącach "prezentowych" pozwala na jeszcze szybszy zwrot z inwestycji.

Info: Galeria Prezentów

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Kinga Wojciechowska

doradca we franczyzie
Napisz do autora