Czwartek
16.02.2006
- rozmowa z Fabianem Brachettą, przedstawicielem firmy Subway.
 

Na rynku jest już kilka sieci sprzedających kanapki m.in. Subway, Oscar, A-petit. AmRest chce otworzyć sieci barów kanapkowych Freshpoint. Kto zyska, a kto straci na wejściu kolejnej sieci?
Konkurencja jest pożądana w każdej branży. Zmusza do ulepszania produktów, podnoszenia ich jakości, urozmaicania oferty. Korzystają na tym wszyscy, a już na pewno klienci, którzy otrzymują lepszą ofertę najczęściej za niższą cenę. My konkurencji się nie boimy, gdyż napotykamy ją na prawie każdym rynku, na który wchodzimy. Jesteśmy zadowoleni, że możemy konkurować, mając zdrową alternatywę. A klient i potencjalny franczyzobiorca może wybrać najlepszą według niego ofertę.

Polacy wciąż są przyzwyczajeni do jedzenia śniadań w domu i zabierania kanapek na drugie śniadanie do pracy. Kolejny posiłek jedzą najczęściej po powrocie z pracy - również w domu. Kiedy według Pana nastąpi przełom i będziemy więcej jadać na mieście?
Polacy spędzają coraz więcej czasu w pracy, a każdy chce zjeść coś ciepłego w ciągu dnia. Dlatego z roku na rok więcej osób rezygnuje z przynoszenia drugiego śniadania z domu i zamiast tego jada tzw. lunch na mieście. Tendencja ta jest coraz powszechniejsza, a to dobrze wróży całej branży gastronomicznej.


Zobacz również:
AmRest zaoferuje nowe sieci barów