Starbucks, wchodzi w dystrybucję filmową

Piątek
17.02.2006
Starbucks, sieć amerykańskich barów kawowych zamierza zaangażować się w promocję i dystrybucję kinową.
 

Dany tytuł będzie najpierw promowany w barach sieci, a następnie dystrybuowany w nich na płytach DVD. Pierwszym tytułem, którego promocja będzie się odbywać w Starbucks jest "Akeerah and the Bee". Przed kwietniową premierą w kinach na terenie Ameryki Północnej, w kawiarniach Starbucks w Kanadzie i Stanach (na razie), oglądać będzie można zwiastuny filmu, a do zamówień dołączane będą inne materiały promocyjne. Później w kawiarniach będą sprzedawane płyty DVD z filmem i jego ścieżka dźwiękowa (w Starbucks od jakiegoś już czasu sprzedawane są płyty CD).

Szefowie Starbucks informują, że szczególny nacisk w kawiarniach sieci położony zostanie na promocję kina niezależnego.

Info: Stopklatka.pl
Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz