14.02.2006

Dla kobiet. Czy także dla domu?

Kobieta i wnętrze domu — to ponoć dwa nowe koncepty LPP. O pierwszym z nich więcej będzie wiadomo w piątek.

Gdańskie LPP, giełdowa spółka specjalizująca się w projektowaniu i sprzedaży odzieży, szykuje nowe projekty inwestycyjne. Według naszych informacji, plany idą w dwóch kierunkach: wyrobów do wnętrza domu oraz odzieży dla kobiet poniżej 30. roku życia.

Projekt dla domu ma być podobno wzorowany na hiszpańskiej sieci Zara Home, która sprzedaje obrusy, zasłony i inne, podobne wyroby. Z naszych informacji wynika, że giełdowa spółka zaczęła już nawet podpisywać umowy najmu lokali pod tego rodzaju działalność. Jednak zarząd LPP stanowczo zaprzecza.

To nieprawda. Nie zamierzamy zajmować się wyrobami dla domu. W ogóle nie zamierzamy wychodzić poza sektor odzieżowy, który jest naszą podstawową działalnością — powiedział gazecie "Puls Biznesu" Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.

Mniej stanowcze jest stanowisko LPP w sprawie projektu dla kobiet.
Nie potwierdzam, nie zaprzeczam — brzmi odpowiedź.

Dariusz Pachla przyznaje, że odzież dla kobiet znajduje się w kręgu zainteresowań LPP.
80 proc. firm zajmujących się odzieżą kieruje swoją ofertę do tej grupy klientów — twierdzi.

Więcej: Zbigniew Kazimierczak, "Puls Biznesu", 14 lutego 2006r.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0