01.03.2006

50 km i jest Maxi Moda

50 km, a nie jak dotychczas 200 będzie pokonywać każda z klientek Maxi Moda, sieci butików z odzieżą w dużych rozmiarach – taki cel chcieliby osiągnąć właściciele sieci.

– Cały czas poszukujemy partnerów sieci. Prowadzimy już rozmowy z kilkoma potencjalnymi właścicielami przyszłego salonu Maxi Moda w Toruniu i Krakowie – mówi Anna Bombała, przedstawicielka sieci, dla której marzec rozpoczął się obiecująco. Na warszawskim Bemowie uruchomiono nowy salon firmowy, za kilka dni zacznie działać kolejny sklep w Łomiankach.

Dzięki nowym inwestycjom sieć będzie liczyć 22 punkty funkcjonujące na terenie całego kraju. 16 z nich to sklepy firmowe, w 6 lokalizacjach działają stoiska w sklepach multibrandowych. Wszystkie działają na zasadach partnerstwa. Kwota inwestycji, jaką powinni dysponować chętni do otwarcia sklepu pod szyldem Maxi Moda waha się od 80 tys. do 100 tys. zł.