24.05.2006

Big Star w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy markę Big Star. To jedna z najpopularniejszych firm oferujących odzież typu jeans & casual obok Levisa, Lee, Wranglera czy Diversa.

Firma założona w latach 70. w Szwajcarii przez braci Feach, dziś rozrosła się do globalnego koncernu. W Polsce działa od 16 lat. Pierwszy autoryzowany sklep na zasadach wyłączności powstał w 1992 roku i od tego momentu rozpoczęła się budowa sieci. Liczy ona 250 sklepów, w tym 230 franczyzowych, prowadzonych przez prywatnych właścicieli oraz 20 sklepów własnych, w tym 5 outletowych. Firma planuje nadal się rozwijać i poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, szczególnie w mniejszych miastach, w których nie posiada jeszcze sklepów.

Jedna z placówek należących do sieci

Aby podjąć współpracę z Big Starem, należy dysponować kwotą min. 250 tys. zł. Koszty kształtują się w zależności od wielkości punktu i jego lokalizacji. Podana suma obejmuje koszty remontu lokalu, wyposażenia go w meble, oświetlenie, elementy wizualne oraz pierwsze zatowarowanie. Potencjalny franczyzobiorca powinien dysponować pomieszczeniem o powierzchni min. 80 m2. W miastach o mniejszej liczbie mieszkańców dopuszczalne jest funkcjonowanie mniejszych sklepów, wielkością dostosowanych do potrzeb rynkowych w danej miejscowości. Punkt musi znajdować się w centrum handlowym lub przy głównej ulicy miasta.

Za przystąpienie do sieci franczyzodawca nie pobiera opłaty wstępnej, wszyscy dealerzy Big Stara pracują na marży. Niewielki procent swoich rocznych dochodów właściciel musi przeznaczyć na działalność reklamową. Firma prowadzi ogólnopolskie kampanie reklamowe w czasopismach, w radiu i na billboardach.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora