AIG Bank Polska stawia na partnerstwo

Piątek
07.07.2006
AIG Bank Polska rozwija sieć placówek partnerskich AIGO Partner, tworzonych na wzór własnych placówek banku.
 

Do tej pory uruchomione zostały dwie placówki partnerskie: w połowie czerwca ruszył AIGO Partner w Kłodzku, a od kilku miesięcy działa AIGO Partner w Brodnicy. Do końca roku planowane jest uruchomienie następnych kilkunastu placówek, a w ciągu trzech lat ich liczba ma przekroczyć 100.

System bez stałych opłat

AIGO Partner to model współpracy partnerskiej polegający na tym, że bank udostępnia swoje produkty, markę i know-how, a w zamian partner inwestuje w placówkę oraz zespół.
- Aby uruchomić placówkę w lokalu własnym bądź wynajętym, partner ponosi stosunkowo niskie koszty na poziomie kilkudziesięciu tysięcy – mówi Grażyna Pawłowska, dyrektor departamentu oddziałów AIGO Partner w AIG Bank Polska SA. – Jednocześnie bank nie wymaga od niego żadnych kaucji ani stałych opłat np. franczyzowych - dodaje.

Dochód gwarantowany

Przedstawiciele banku zapewniają, że partnerzy będą mieli zagwarantowany dochód.
- Jako partner w naszym projekcie, przedsiębiorca ma zapewniony napływ klientów własnych banku, którzy stanowić mogą aż do 80 proc. klientów placówki – wyjaśnia Grażyna Pawłowska.
Bank zapewnia dodatkowo budżet reklamowy, szkolenia i wsparcie na każdym etapie inwestycji oraz program wynagrodzeń.
Wypłata wynagrodzenia jest rozłożona w czasie przez cały okres trwania umowy, dzięki czemu partner ma zagwarantowane, że nawet w gorszych miesiącach otrzyma wynagrodzenie – tłumaczy Grażyna Pawłowska. - Dodatkowo, bank przekazuje określony budżet na realizację lokalnych działań marketingowych.
Przyszli partnerzy banku nie muszą mieć doświadczenia w branży finansowej ani prowadzeniu własnej działalności. Bardziej istotna jest znajomość rynku lokalnego.


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz