10.07.2006

House się sprzedaje

Spółka Artman, dystrybutor odzieży dla młodych, jest zadowolona z wyników sprzedaży w pierwszym półroczu 2006.

Plany na 2006 rok zakładały wzrost przychodów o 41 proc., podczas gdy przez pierwsze półrocze zwiększyły się o 53 proc. W ciągu 6 miesięcy firma sprzedająca odzież marki House zrealizowała już 44 proc. swoich planów handlowych na rok 2006. Aby założenie zostało wykonane, w drugim półroczu firma musi uzyskać wzrost sprzedaży rzędu 28 proc. Przedstawiciele sieci zapewniają, że jest to do zrealizowania.

W drugim półroczu 2006 firma zamierza otworzyć 18 salonów, z czego na większość podpisane są już umowy.

W drugim półroczu 2006 firma zamierza otworzyć 18 salonów, z czego na większość podpisane są już umowy. Artman posiada obecnie 119 placówek (17 uruchomiła od początku bieżącego roku). 88 salonów z odzieżą House działa w Polsce, 31 za granicą. Artman planuje w 2006 roku uzyskać 200 mln zł przychodów ze sprzedaży, z 142 mln zł w roku poprzednim.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora