19.07.2006

Naturhouse w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Naturhouse propagującą zdrowy tryb życia.

Naturhouse zajmuje się sporządzaniem indywidualnych dla każdego klienta planów dietetycznych, mających na celu zwalczanie nadwagi oraz zaszczepienie nawyku odpowiedniego odżywiania się. W każdym ze sklepów należących do sieci można zasięgnąć bezpłatnych porad dietetyka, nawet jeśli klient nie zdecyduje się na rozpoczęcie kuracji lub zakup wspomagających ją produktów. W czasie trwania kuracji, organizowane są cotygodniowe spotkania z dietetykiem, kontrolującym jej przebieg i motywującym kuracjusza do osiągnięcia wyznaczonego celu – idealnej sylwetki. Firma zapewnienia swoim klientom stałe, fachowe wsparcie .

Naturhouse działa od 1994 roku, obecnie posiada 1040 oddziałów w różnych krajach Europy i Ameryki, z czego jedynie 110 to jednostki własne. W Polsce firma rozpoczęła swoją działalność zaledwie kilka miesięcy temu. Plany Naturhouse zakładają powstanie co najmniej 85 placówek do 2010 roku, z czego aż 95 proc. z nich ma działać na zasadzie franczyzy.

Dietetycy Naturhouse. Fot. Naturhouse

Naturhouse działa od 1994 roku, obecnie posiada 1040 oddziałów w różnych krajach Europy i Ameryki, z czego jedynie 110 to jednostki własne.

Obecnie Naturhouse poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. Aby podjąć współpracę z firmą, należy dysponować kwotą 65-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie ze standardem sieci. W tej kwocie mieszczą się również środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz koszty reklamy zewnętrznej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć 15 tys. zł (termin płatności za towar objęty zamówieniem to 30 dni). Opłata licencyjna wynosi 600 Euro rocznie + VAT. Licencjobiorca jest zobowiązany do przeznaczania 5 proc. rocznej wartości zakupu produktów na reklamę lokalu. Firma zapewnia biorcy szkolenia techniczne, które są obowiązkowe oraz szkolenia fakultatywne – administracyjne i handlowe. Koszt tych szkoleń pokrywa franczyzodawca, natomiast za przejazd, zakwaterowanie i utrzymanie personelu odbywającego szkolenie franczyzobiorca zobowiązany jest zapłacić sam.

Potencjalny biorca musi dysponować możliwie dobrze usytuowanym lokalem (własnym lub wynajętym) o powierzchni około 50 m2, w często uczęszczanym przez potencjalnych klientów miejscu. Koszty remontu pomieszczenia, w którym będzie prowadzona działalność mieszczą się w granicach 2-20 tys. zł, w zależności od jego stanu ogólnego.

Szacowany według przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji trwa około 3-4 miesiące.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora