Mr Hamburger wyrusza poza Śląsk

Agnieszka Niedbała, menedżer ds. franczyzy w firmie Mr Hamburger
Środa
16.08.2006
- rozmowa z Agnieszką Niedbałą, menedżerem ds. franczyzy w firmie Mr Hamburger.
 

Jak wyobrażają sobie państwo rozwój sieci poza Śląskiem?
Z powodu trudności logistycznych zamierzamy w pierwszej kolejności rozwijać się w centrach handlowych i w centrach dużych miast (min. 50 tys. mieszkańców) niezbyt odległych od Śląska. Szczególnie jesteśmy zainteresowani Warszawą, Krakowem, Wrocławiem i Łodzią.

Ile placówek liczy sieć Mr Hamburger, a ile planuje mieć do końca roku?
Obecnie w sieci znajduje się po 12 barów własnych i franczyzowych oraz kilkanaście punktów licencyjnych – jednak ta działalność nie będzie przez nas kontynuowana. Do końca roku powinny zostać otwarte co najmniej 4 lokale. Czy więcej – tego nie mogę z całą pewnością stwierdzić, gdyż kolejne projekty są dopiero w fazie wstępnych negocjacji i część z nich prawdopodobnie przesunie się na rok następny.

Co się zmieniło w sieci w ciągu ostatnich miesięcy?
W ciągu ostatnich kilku miesięcy nie dokonały się żadne rewolucyjne zmiany. Nasza sieć jest na tyle duża, że wszelkie zmiany musimy wprowadzać raczej metodą ewolucji. Od kilku miesięcy trwają intensywne prace nad poprawą wizualizacji barów. Najważniejszą zmianą było zaprojektowanie nowych menuboardów, które znajdują się już prawie we wszystkich naszych placówkach. Prezentują one całkiem nowy styl i są bardziej „apetyczne”. Pierwsze pozytywne efekty tej zmiany są już dla nas widoczne – począwszy od zadowolenia naszych klientów, a skończywszy na obrotach barów. Regularnie wprowadzamy nowe posiłki do restauracji. Aktualnie pracujemy też nad nowa stroną internetową – chcemy, żeby była treściwa i nowoczesna.

rozmawiała (agaka)