05.09.2006

Społem - już nie Społem

Nie będzie już sieci Społem. Od listopada na szyldach ponad 900 sklepów pojawi się nowa nazwa: „Społem Znajomy Sklep”.

Modyfikacja nazwy jest jednym z etapów procesu konsolidacji sieci Społem. Nie będzie to jednak jedyna zmiana dotycząca nowego wizerunku sieci.

- Od początku byliśmy przekonani, że nowa nazwa powinna zawierać słowo „Społem”. Istniejąca od 100 lat marka ma swoją tradycję i klientów. Jednak wizualizacja placówek będzie miała nowoczesną formę – mówi Joanna Kwiczor z Krajowej Agencji Handlowej Społem i jednocześnie zastrzega, że do czasu zmiany wizualizacji pierwszych sklepów należących do sieci (co nastąpi jesienią), KAH Społem nie ujawnia elementów nowego wizerunku sieci sklepów.

Nowy system działania sieci będzie obejmować m.in. wspólny asortyment (dostosowany do czterech różnych powierzchni sklepów), organizację dostaw oraz politykę marketingową. Wizualizacja i inne elementy, które mają ujednolicić wygląd całej sieci będą wprowadzane sukcesywnie: w listopadzie - w 900 sklepach sieci, kolejne 600 sklepów zostanie przyłączonych do sieci wiosną 2007 r. Docelowo projekt konsolidacji ma objąć 4000 placówek.( aw)