Piątek
15.09.2006
KFC utworzyła stowarzyszenie dla mam, które będą pomagać właścicielom sieci w zdrowym zarządzaniu marką.
 

Sieć restauracji stworzyła specjalną platformę doradczą (KFC Moms Matter! Advisory Board), gdzie najważniejszymi konsultantami będą kobiety propagujące zdrową, domową kuchnię. Członkowie internetowego stowarzyszenia będą płacić po 2 centy od każdej porady dotyczącej zdrowego żywienia i tradycyjnego, domowego smaku. A zakres porad mam ma być wszechstronny i obejmować zarówno przedstawianie nowych produktów, jak i trendów kulinarnych. Oprócz wirtualnych dyskusji, członkowie będą się spotykać w świecie rzeczywistym na konferencjach i obiadach organizowanych w domowej atmosferze.

Nowa akcja KFC jest próbą poprawy wizerunku firmy, która w czerwcu została posądzona przez amerykańskie środowiska naukowe o używanie przy produkcji posiłków szkodliwych substancji (ryzyko choroby wieńcowej).

Pomysły na fast food na licencji znajdują się w katalogu franczyz.


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz