20.09.2006

Nowa szata salonów Atlantic

Firma Atlantic zmienia wystrój salonów. Rozszerza również asortyment o produkty nieobecne dotąd w sklepach marki.

Podstawowym założeniem przy projektowaniu nowych salonów Atlantic Mistique było oddzieleniu stref ekspozycji poszczególnych marek w taki sposób, by zachować jednolity charakter butiku. Efekt osiągnięto głównie poprzez działanie światłem oraz kolorem. W strefie marki Mistique użyto światła punktowego, teatralnego, natomiast w strefie Atlantic - żywego i jasnego. Każdej ze stref przypisano odrębną kolorystykę: ciemny fiolet dla marki Mistique oraz turkus dla marki Atlantic. Poszerzono również asortyment. Oprócz bielizny Atlantic i Mistique, w nowych salonach będzie można kupić m.in. szlafroki, kosmetyki kąpielowe, kapcie oraz rajstopy.

Pierwszy butik według nowej koncepcji otworzono w stołecznej Arkadii. W tym roku firma chce otworzyć jeszcze 10 sklepów własnych, w przyszłym kolejnych 15. Planowany okres przemianowania wszystkich własnych placówek na butik Atlantic Mistique ma zająć dwa lata. Obecnie sieć sprzedażowa firmy Atlantic składa się z 25 sklepów firmowych oraz 120 franczyzowych.(aw)