Nowa szata salonów Atlantic

Środa
20.09.2006
Firma Atlantic zmienia wystrój salonów. Rozszerza również asortyment o produkty nieobecne dotąd w sklepach marki.
 

Podstawowym założeniem przy projektowaniu nowych salonów Atlantic Mistique było oddzieleniu stref ekspozycji poszczególnych marek w taki sposób, by zachować jednolity charakter butiku. Efekt osiągnięto głównie poprzez działanie światłem oraz kolorem. W strefie marki Mistique użyto światła punktowego, teatralnego, natomiast w strefie Atlantic - żywego i jasnego. Każdej ze stref przypisano odrębną kolorystykę: ciemny fiolet dla marki Mistique oraz turkus dla marki Atlantic. Poszerzono również asortyment. Oprócz bielizny Atlantic i Mistique, w nowych salonach będzie można kupić m.in. szlafroki, kosmetyki kąpielowe, kapcie oraz rajstopy.

Pierwszy butik według nowej koncepcji otworzono w stołecznej Arkadii. W tym roku firma chce otworzyć jeszcze 10 sklepów własnych, w przyszłym kolejnych 15. Planowany okres przemianowania wszystkich własnych placówek na butik Atlantic Mistique ma zająć dwa lata. Obecnie sieć sprzedażowa firmy Atlantic składa się z 25 sklepów firmowych oraz 120 franczyzowych.(aw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Biznesplan: jak policzyć przyszłe zyski /16.03.2009

Zanim zainwestujemy we własny biznes spróbujmy oszacować jego rentowność.