Ecco przyciągają marki

Czwartek
21.09.2006
Duńska firma obuwnicza Ecco Sko zapowiada dalszą ekspansję w Polsce. Firma planuje rozwój poprzez wejścia do sklepów wielu marek.
 

Na terenie Polski Ecco posiada 9 sklepów firmowych i 15 placówek prowadzonych przez partnerów biznesowych, ale oferta butów Ecco jest dostępna również w 260 sklepach wielomarkowych. Przedstawiciele polskiego oddziału nie podają jednak liczby punktów, w których pojawi się asortyment Ecco.

Sieć sklepów założyła w 1963 roku duńska rodzina Toosbuy, która do dziś jest właścicielem firmy. Obecnie sieć Ecco liczy ok. 1200 sklepów, stoisk i innych formatów handlowych w ponad 60 krajach. W wielu z nich rozwija się poprzez franczyzę. (aw)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.