High and Mighty w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Środa
04.10.2006
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy markę High and Mighty, producenta ubrań dla mężczyzn o nietypowych rozmiarach – bardzo wysokich lub postawnych.
 

Nazwa firmy pochodzi od angielskich słów oznaczających wysoki wzrost bądź postawną budowę ciała, te cechy posiadają klienci High and Mighty. Firma istnieje na rynku od 1956 roku. Została założona przez Bernarda Levy’ego, który do dziś czynnie uczestniczy w życiu firmy.

High and Mighty niedawno weszło na polski rynek. W związku z tym poszukuje współpracowników, którzy chcieliby otworzyć sklep z odzieżą tej marki na zasadzie licencji franczyzowej w Polsce, ale także w Czechach, Rumunii, Bułgarii i krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia) oraz w Skandynawii. Obecnie do sieci należą 3 sklepy franczyzowe w Islandii, Irlandii i Belfaście. W ramach licencji High and Mighty współpracuje z grecką firmą, która prowadzi kolejne 4 placówki.

Wstępny koszt przystąpienia do sieci to 20 tys. GBP za zakup licencji, szkolenia i instrukcje. Jeśli franczyzobiorca zdecyduje się otworzyć kolejny sklep High and Mighty wnosi opłatę w wysokości 10 tys. GBP. Możliwe jest rozłożenie wstępnej płatności na 3 lata, żeby zmniejszyć ciężar, jaki stanowi ta inwestycja. Franczyzobiorca co miesiąc przekazuje na rzecz franczyzodawcy 5 proc. obrotu w ciągu pierwszego roku działalności. W kolejnych latach opłata ta wzrasta do 7,5 proc. Nie ma żadnych opłat na fundusz marketingowy.

Franczyzobiorca musi znaleźć odpowiedni lokal (franczyzodawca oferuje pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji) do prowadzenia sklepu odzieżowego, a także dostosować go do standardów sieci. Zobowiązany jest również do zakupu pierwszej partii towaru. Lokale sieci mają zazwyczaj 100-150 m2.

W ciągu kolejnych 5 lat firma planuje skupić się na rozwoju sieci franczyzowej, będzie także rozwijać system zamówień internetowych i pocztowych. Sieć planuje otwarcia nowych sklepów w krajach, w których już posiada własne placówki - w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Luksemburgu i Irlandii.
Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji to 2-3 lata.

(agaka)


Agnieszka Turska

POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021