Cropp Town w małych miastach

Piątek
20.10.2006
Wkrótce sklepy Cropp Town będą otwierane w miastach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców. To nowa strategia firmy LPP SA, której własnością jest sieć Cropp Town.
 
Do tej pory sklepy Cropp Town były otwierane przede wszystkim w dużych miastach, w największych centrach handlowych. Teraz ma się to zmienić. LPP SA poszukuje przedsiębiorców, którzy byliby zainteresowani otwarciem sklepów Cropp Town w miejscowościach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców.

Potencjalny partner zainteresowany współpracą z siecią powinien dysponować lokalem o powierzchni 80-120 m2. Koszt inwestycji początkowej, związany z aranżacją i przystosowaniem lokalu do standardów obowiązujących w sieci, waha się od 1-1,5 tys. zł za m2. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat bieżących.

Sieć Cropp Town liczy 36 sklepów franczyzowych, 45 własnych sklepów w kraju i 26 za granicą. (asmoli)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Firma z napędem elektrycznym /14.06.2018

O planach rozwoju sieci salonów sprzedaży jednośladów elektrycznych i hybrydowych opowiada Jakub Czarny, prezes Scoopper.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.