20.10.2006

Cropp Town w małych miastach

Wkrótce sklepy Cropp Town będą otwierane w miastach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców. To nowa strategia firmy LPP SA, której własnością jest sieć Cropp Town.

Do tej pory sklepy Cropp Town były otwierane przede wszystkim w dużych miastach, w największych centrach handlowych. Teraz ma się to zmienić. LPP SA poszukuje przedsiębiorców, którzy byliby zainteresowani otwarciem sklepów Cropp Town w miejscowościach zamieszkałych przez 30-60 tys. mieszkańców.

Potencjalny partner zainteresowany współpracą z siecią powinien dysponować lokalem o powierzchni 80-120 m2. Koszt inwestycji początkowej, związany z aranżacją i przystosowaniem lokalu do standardów obowiązujących w sieci, waha się od 1-1,5 tys. zł za m2. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat bieżących.

Sieć Cropp Town liczy 36 sklepów franczyzowych, 45 własnych sklepów w kraju i 26 za granicą. (asmoli)