25.10.2006

Premio w Polsce

Firma Goodyear wprowadza na polski rynek sieć punktów serwisowych Premio.

W Gdańsku został otwarty pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy firma Goodyear zapowiada otwarcie kilkudziesięciu serwisów samochodowych, w których będzie można dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić opony.

Według szacunków firmy do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio. Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek takich, jak Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie będzie brakowało także opon innych firm.

Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 roku marka Premio Reifen-Service była jedną z najbardziej znanych sieci detalicznych w Niemczech. Dziś u naszych zachodnich sąsiadów działa prawie 900 punktów, co sprawia, że Premio jest największą grupą w Niemczech.

(asmoli)