Obuwie pasuje do odzieży

Poniedziałek
30.10.2006
- mówią Michał Ozimek oraz Marek Jamroż z sieci Diverse.
 

Dlaczego postanowiliście rozpocząć współpracę z dystrybutorem obuwia Göertz 17?
Göertz to najbardziej znana w Niemczech sieć sklepów multibrandowych w sektorze obuwniczym. Do tej grupy należą m.in. salony Göertz oraz Göertz 17. Sklepy sieci Göertz oferują produkty popularnych marek na rynku. W samych Niemczech, grupa liczy ponad 200 sklepów w najlepszych lokalizacjach. Tak rozbudowana sieć, wraz z profesjonalnym zarządzaniem daje doskonałe wyniki sprzedaży. Klientem docelowym Göertz są osoby powyżej 25 roku życia, a Göertz 17 nastolatkowie. Dla marki Diverse, posiadającej w swej kolekcji również buty i akcesoria, pozyskanie Göertz było od dawna celem strategicznym. W tym roku udało się ten cel zrealizować. Wraz z otwarciem pierwszego sezonu Göertz 17 w Polsce, rozpoczynamy współpracę z grupą zarówno w kraju i zagranicą.

Czy Diverse nadal będzie rozwijać sieć sklepów odzieżowych?
Diverse w dalszym ciągu będzie rozwijać sieć sklepów firmowych, zarówno własnych, jak i franczyzowych. Docelowo w Polsce chcielibyśmy mieć około 200-250 sklepów. Sklepy będą powstawać w każdym mieście w którym Diverse jest jeszcze nieobecny, a także we wszystkich pozostałych, gdzie działają już nasze sklepy, ale jest jeszcze miejsce na kolejne. Będziemy otwierać nowe sklepy przede wszystkim w nowo powstających galeriach handlowych. Na lata 2007-2008 planowanych jest wiele nowych inwestycji, szczególnie w miastach zamieszkałych przez 100-300 tys. mieszkańców. Równolegle firma sukcesywnie modernizuje i powiększa powierzchnię istniejących sklepów, które powstały 4-5 lat temu i nie spełniają już aktualnych standardów sieci Diverse. Dotychczasowe doświadczenia z rozwijania sieci sklepów, jak i przebudowy oraz powiększania już działających pokazują, że jest to słuszny kierunek, przynoszący Diverse wymierne korzyści w postaci rosnących wyników finansowych całej firmy, a także każdego sklepu z osobna.

Rozmawiała (asmoli)


POPULARNE NA FORUM

Klienci patrzą na metkę

dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka

38 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?

Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna

4 wypowiedzi
ostatnia 19.01.2023
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq

Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...

27 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2022
Klienci patrzą na metkę

Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...

2 wypowiedzi
ostatnia 18.10.2022
Sklep Z odzieżą używaną

Dzień dobry. Chodzi mi po głowie otwarcie sklepu z odzieżą używaną o powierzchni około 500 metrów kwadratowych. Czynsz wydaje się niewygórowany, około 13 tys zł...

1 wypowiedzi
ostatnia 12.12.2021
Greenpoint we franczyzie- jak to działa naprawdę?

Czy masz sklep na warunkach Greenpoint? Jak wygląda współpraca? Podobno ta marka się dobrze rozwija. Może znacie więcej szczegółów współpracy poza tymi ogólnymi,...

1 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2021
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Myślę, że jest to dobry pomysł na biznes, ale trzeba się czymś wyróżnić. Nie ma sensu sprzedawać ciuchów takich, jakie są w każdym innym sklepie.

38 wypowiedzi
ostatnia 12.04.2021