Dobre Dla Domu w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Wszyscy franczyzobiorcy oraz ich pracownicy przechodzą bezpłatne szkolenia wstępne, sprzedażowe oraz produktowe na temat oferty sklepu.
Poniedziałek
06.11.2006
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Dobre Dla Domu.
 

Firma zajmuje się sprzedażą paneli podłogowych, podłóg drewnianych, dekoracyjnych paneli ściennych, drzwi i półek meblowych oraz akcesoriów do wyposażenia wnętrz. Dodatkowo oferuje swoim klientom fachowe doradztwo przy wyborze odpowiednich produktów oraz montaż.

Dobre Dla Domu tworzy sieć własnych i franczyzowych sklepów. Posiada 2 sklepy własne i 8 sklepów franczyzowych i poszukuje obecnie franczyzobiorców na terenie Polski, szczególnie w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców.

Potencjalny franczyzobiorca, aby przystąpić do sieci DDD musi dysponować kwotą ok. 100 tys. zł. Nie ponosi on kosztów remontu lokalu, ponieważ otrzymuje już zaadaptowany i gotowy do rozpoczęcia działalności lokal. Musi jedynie dostosować obiekt do wymogów bezpieczeństwa, przepisów przeciw pożarowych i BHP.

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł netto. Na pierwsze zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć około 50 tys. zł. Na część tej kwoty udzielany jest kredyt kupiecki. Franczyzobiorca płaci 450 zł miesięcznie za udostępnienie infrastruktury informatycznej (komputer wraz z oprogramowaniem). Odprowadza również na rzecz franczyzodawcy 1 proc. miesięcznego obrotu netto przez pierwsze 6 miesięcy współpracy, a przez kolejne miesiące – 2 proc.

Istnieją również opłaty na fundusz marketingowy – wstępna – 7 tys. zł netto oraz miesięczna – 1 proc. od obrotu netto przez pierwsze 6 miesięcy współpracy, a przez kolejne miesiące 2 proc.

Wszyscy franczyzobiorcy oraz ich pracownicy przechodzą bezpłatne szkolenia wstępne, sprzedażowe oraz produktowe na temat oferty sklepu. Szacowany przez przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji to ok. 12 miesięcy.

(agaka)


Agnieszka Turska