03.11.2006

Społem na nowo

Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.

Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła już zmianę wizualizacji placówek, które będą połączone w sieć Społem Znajomy Sklep. W kilku sklepach wprowadzono już jednolitą kolorystykę i elementy graficzne, a na zewnątrz i wewnątrz placówek umieszczono nowy logotyp.

Prace nad wizualizacją sieci będą następowały stopniowo - w miarę przyłączania kolejnych placówek do sieci Społem Znajomy Sklep. Docelowo, wszystkie placówki sieciowe będą opatrzone kasetonami z nowym logo. Zarówno zewnętrzny wygląd sklepów, jak i ich wystrój - w tym oznaczenia cenowe oraz plakaty informujące klientów o bieżących promocjach - będą utrzymane w tym samym stylu. Ponadto, pracownicy sklepów otrzymają odzież roboczą oznaczoną logotypem Społem Znajomy Sklep, a towary kupowane przez klientów będą pakowane w firmowe torby reklamowe.

- Jednym z głównych celów rebrandingu jest nadanie sklepom wspólnego wizerunku, tak by były one łatwo identyfikowane przez klientów, jako placówki należące do jednej sieci – twierdzi Joanna Kwiczor, Dyrektor Marketingu w Krajowej Agencji Handlowej Społem.

Sieć Społem swoim zasięgiem obejmuje ponad 4 tysiące sklepów detalicznych o łącznej powierzchni sprzedażowej ponad 725 tys. m2. (aw)