14.11.2006

Chińskie buty we franczyzie

Delta – tak będzie się nazywać nowa sieć i marka, którą wprowadza na rynek firma CCC. Właściciel sieci planuje sprzedawać w Delcie obuwie sprowadzane z Chin.

Za 5 lat nowa sieć pod marką Delta ma liczyć około 650 sklepów, z czego 350 – 400 będzie prowadzone przez franczyzobiorców. Oferta placówek handlowych Delty nie będzie dostępna w dużych miastach - właściciele marki zdecydowali, że wszystkie sklepy będą zlokalizowane w małych miejscowościach. Pierwsze punkty powstaną jeszcze w 2006 roku.

Sklep Delty jest z założenia placówką wymagającą niewielkich inwestycji, które – jak zapowiadają przedstawiciele CCC – zwrócą się po roku działalności. Firma nie podaje kosztów uruchomienia punktu, natomiast maksymalne miesięczne koszty funkcjonowania punktu szacuje na około 15 tys. zł. W ofercie znajdzie się obuwie sprowadzane z Chin w cenie ok. 20 proc. niższej od cen obuwia sprzedawanego w salonach CCC.

CCC nie rezygnuje z otwarć sklepów innych swoich marek. Pod koniec bieżącego roku sieć sklepów firmowych CCC ma liczyć 148 punktów własnych (aktualnie działa 108 sklepów) i 118 franczyzowych. Na 2007 rok zaplanowano otwarcie kolejnych 40 salonów CCC.

Na nowe lokalizacje czeka również sieć Quazi z ofertą butów z półki wyższej niż w salonach CCC. Sieć liczy aktualnie 7 punktów. Zgodnie z zapowiedziami, do końca 2006 r. będzie działać 15 salonów Quazi, a w ciągu kolejnych trzech lat jeszcze 60 sklepów tej marki. (aw)