14.11.2006

Cropp Town w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Cropp Town - kolejną markę odzieżową dla młodzieży.

Cropp Town należy do spółki LPP z Gdańska, która ma w swoim portfolio także inne marki odzieżowe. Jest drugą pod względem wielkości siecią salonów detalicznych firmy, zaraz po Reserved. Firma zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży własnych marek, której produkcję zleca wykonawcom z całego Świata, a głównie z Dalekiego Wschodu.

Sieć Cropp Town liczy obecnie 45 salonów własnych i 36 franczyzowych w kraju. Za granicą natomiast do końca bieżącego roku będzie liczyć 26 placówek. Firma wywodzi się z Polski, a jej centrala znajduje się w Gdańsku.

Cropp Town rozwija sieć sklepów partnerskich i w związku z tym poszukuje partnerów na terenie całej Polski, a szczególnie w mniejszych i średnich miastach z przedziału 30-60 tys. mieszkańców.

Potencjalny partner Cropp Town musi liczyć się z wydatkami rzędu 1 – 1,5 tys. zł za każdy m2, związanymi z adaptacją i wizualizacją lokalu zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami. Wielkość inwestycji zależy w dużym stopniu od ogólnego stanu lokalu i zakresu koniecznych zmian, obejmuje koszt projektu, prac budowlanych, zakup mebli i reszty wyposażenia sklepowego.

Za przystąpienie do systemu nie ma żadnych opłat, nie ma również opłat bieżących, oprócz kosztów materiałów graficznych i reklamowych, związanych ze zmianami wizualizacji sklepu.
Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to średnio 2-3 lata od otwarcia sklepu.

Cropp Town oczekuje od partnerów przygotowania merytorycznego i biznesowego oraz określonego zaplecza finansowego, pozwalającego zrealizować inwestycję.
Lokal, w którym prowadzony będzie sklep, powinien posiadać najlepszą lokalizację handlową w mieście. Optymalna powierzchnia sklepu partnerskiego to 80-120 m2 – w miejscowości 30-60 tys. mieszkańców, w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców – 150 m2.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

1

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora