28.11.2006

Trwa czat z DERRI

Zadaj pytanie Norbertowi Rachtanowi, dyrektorowi sprzedaży sieci DERRI.

Właścicielem marki DERRI jest firma DSD, międzynarodowe konsorcjum odzieżowe pochodzące z Turcji. DSD rozwija w Polsce sieć sklepów z ekskluzywnymi wyrobami skórzanymi i tekstyliami dla kobiet i mężczyzn.

Pierwszy sklep DERRI powstał w Polsce w 2000 roku. Początkowo sieć specjalizowała się w sprzedaży odzieży skórzanej. Obecnie oferta firmy bogatsza jest o kolekcje tekstylne: damską Vivid i męską Mithat. Bogatsza jest również oferta franczyzowa, bowiem DSD proponuje cztery koncepty franczyzowe, które - w zależności od miasta, lokalizacji galerii i rodzaju klientów - różnią się powierzchnią i wielkością sprzedawanego asortymentu. DSD bardzo aktywnie współpracuje z centrami handlowymi i uważnie bada ich handlowy potencjał, dzięki czemu franczyzobiorca otrzymuje ofertę dostosowaną do miasta i centrum handlowego, w którym będzie prowadzić działalność.

Salony DERRI oferują produkty średniej i wyższej półki cenowej. Propozycja firmy obejmuje wszystko co tylko można wyprodukować ze skóry, zaczynając od futer, płaszczy, spodni, spódnic, aż po torby i zestawy podróżne. Tekstylia to: garnitury męskie i damskie, płaszcze, kurtki, swetry, bluzki, a także spodnie i spódnice. Wraz z najbliższą kolekcją Wiosna-Lato w ofercie DERRI pojawią się buty damskie i męskie.

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Magdalena Kurda

doradca we franczyzie
Napisz do autora