Wtorek
28.11.2006
Na pytania czytelników odpowiadał Norbert Rachtan, dyrektor sprzedaży sieci DERRI.
 

Redakcja: Zapraszamy na czat z Norbertem Rachtanem, dyrektorem sprzedaży sieci DERRI, we wtorek 28 listopada o godz. 11.00. Prosimy o zadawanie swoich pytań.

tom: W jaki dokładnie sposób wspieracie swoich franczyzobiorców, oraz jakie koszty miesięczne (roczne) ponosi franczyzobiorca z tytułu podpisania z Wami umowy? Czy jesteście zainteresowani współpracą w Rzeszowie?

Norbert Rachtan DERRI: Jesteśmy zainteresowani współpracą w Rzeszowie. Otwierają się tam 3 centra handlowe - z czego jedno - Hotel Rzeszów jest najbardziej interesujące. Co do kosztów - miesięczne koszty stałe uzależnione są od wielkości lokalu i miejsca, w którym znajduje się lokal. W zależności od miejsca koszty stałe oscylują od 15 do 30 tys. zł za miesiąc. Jak wspieramy? Oferujemy kompleksowe szkolenia technik sprzedaży, ekspozycji oraz wiedzy o produkcie i jednocześnie wydajemy rocznie około 400 tys. dolarów na reklamę.

franek: Jaka jest wasza strategia rozwoju w Polsce? Czy firma będzie otwierać również sklepy na ulicy czy tylko w centrach handlowych?

Norbert Rachtan DERRI: Strategia w związku z ekskluzywnym produktem to otwarcia salonów tylko i wyłącznie w centrach handlowych. Uzasadnienie - klimat w Polsce oraz zwyczaje zakupowe klientów zmuszają nas do rezygnacji z miejsc przy ulicach handlowych.

mamba: Ile sklepów docelowo DERRI chce otworzyć w Polsce?

Norbert Rachtan DERRI: Nie mamy ograniczeń. Możliwości produkcyjne holdingu są praktycznie nieograniczone, jednak docelowo chcielibyśmy mieć sklepy w każdym dużym mieście i we wszystkich istotnych centrach handlowych, np. standard Warszawy to 5 sklepów.

jola: W jaki sposób DERRI dobiera asortyment do rynku lokalnego? Czy franczyzobiorcy mogą samodzielnie dobierać asortyment do swoich sklepów, czy też nie mają żadnego wpływu na rodzaj sprzedawanego towaru?

Norbert Rachtan DERRI: Franczyzobiorcy mogą sami wybierać towar do własnych salonów, natomiast zawsze służymy pomocą i doradzamy, jednocześnie każdy dobrze sprzedający się item jesteśmy w stanie dostarczyć w ciągu maksymalnie 3 tygodni.

Ryś: Co się dzieje z niesprzedanym towarem? Czy wisi dotąd aż zostanie sprzedany w całości, czy franczyzobiorca ma możliwość dokonania zwrotu?

Norbert Rachtan DERRI: W zależności od wariantu podpisanej umowy możliwe są zwroty w trakcie trwania sezonu, jak i po jego zakończeniu. Na początku grudnia otwieramy pierwszy outlet w Polsce w Factory Ursus.

Agnieszka: W jaki sposób odbywa się zatowarowanie franczyzowych sklepów DERRI? Czy franczyzobiorcy płacą DERRI za towar zanim zostanie sprzedany, czy biorą go na tzw. kredyt kupiecki?

Norbert Rachtan DERRI: Oba warianty są dostępne, z przewagą zakupowanego towaru nad towarem komisowym.

Marek: Mam możliwość wynajęcia lokalu handlowego przy ulicy w centrum miasta ok. 100 tysięcy mieszkańców. Czy taka lokalizacja jest odpowiednia na sklep DERRI?

Norbert Rachtan DERRI: Nie jest to możliwe w przypadku jednolitej sieci DERRI, natomiast możemy zaproponować Panu możliwość zakupu hurtowego (corner). Nie mamy sprecyzowanych oczekiwań wśród jakich sklepów chcemy się znaleźć.

bozena: Podobno macie strategię czterech sklepów z czterema rodzajami asortymentu. Czy franczyzobiorcy mogą sobie wybrać rodzaj sklepu DERRI, czy decyduje o tym firma?

Norbert Rachtan DERRI: Decyduje o tym firma. 4 warianty uzależnione są od aktualnej sytuacji w miejscu planowanej sprzedaży. Od roku 2007 do oferty DERRI dochodzą tekstylia i obuwie, na których sprzedaży również bardzo nam zależy. Elementem stałym w każdym z wariantów jest odzież skórzana, stanowiąca różny procent całości.

WIĘCEJ -->

Targi On-line

POPULARNE NA FORUM

Moodo - czy warto inwestować?

To Modoo to ciekawa rzecz. _________________ < a href="http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/wyglada-pisanie-prac-dyplomowych/"> Pisanie prac dyplomowych z informatyki

91 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Atlantic w Manufakturze

Sklepy Atlantica wyglądają pięknie. _______________________ pracelicencjackieinformatyka.org.pl

5 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Moim zdaniem nie. Sklepy w galeriach nie są w stanie konkurować cenowo z...

9 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

W sprzedaży nigdy nie ma granicy. I to jest piękne po prostu. ________________________ http://pracelicencjackieinformatyka.org.pl/

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Ile można zarobić w odzieżówce?

I'm a 16 year old person and I need to begin an apparel business, for example, PacSun, Guess, Gap, and so on.! The main issue is.. I don't know where to begin! I'm...

20 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Sprzedaż ubrań z PRIMARKA w Polsce

Nigdy nie słyszałem o tej marce. ____________________________ Kosmetologia - prace magisterskie

2 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
Moodo - czy warto inwestować?

Czy to Moodo to nie jest jakieś centrum, co padło w Warszawie? ________ kosmetologia-prace-magisterskie.atspace.cc/

91 wypowiedzi
ostatnia 16.04.2018
zobacz więcej na forum