11.12.2006

Przez Prado do Orange

Prado powiększa sieć sprzedaży. W 2007 roku planuje otwarcie 20 nowych biur agencyjnych.

Działająca od 2001 roku sieć Prado sprzedaje usługi telekomunikacyjne dla firm sieci Orange. W sieci działa 8 biur własnych i 21 placówek agencyjnych. Jednak liczba punktów Prado już wkrótce ulegnie zmianie.

- Obecnie przygotowujemy się do otwarcia dużych biur regionalnych na terenie Katowic, Krakowa i Wrocławia – mówi Zdzisław Kos z firmy Prado. - W 2007 r. planujemy otwarcie dwudziestu biur agencyjnych – dodaje.

Potencjalny partner sieci powinien dysponować lokalem biurowym o powierzchni od 35 do 80 m2 oraz kwotą od 10 do 20 tys. zł, którą przeznaczy na uruchomienie punktu.

W zamian za przystąpienie do sieci i wniesienie opłaty wstępnej w wysokości 5 tys. zł, agent Prado otrzymuje m.in. prawo do dystrybucji i sprzedaży pakietów produktów i usług, wiedzę o zasadach i metodach prowadzenia biura handlowego, wsparcie w zakresie marketingu, reklamy i badań rynku oraz szkolenia.

- Zapewniamy stały dostęp do szkoleń oraz promocji zarówno tych organizowanych przez Orange, jak i wewnętrznych. Są to m.in. atrakcyjne konkursy i wycieczki – wylicza Zdzisław Kos.

Jak szacują przedstawiciele sieci, koszty inwestycji zwracają się po około 4 miesiącach.
(aw)