Polski klimat służy skórze

Wtorek
19.12.2006
- o rynku odzieży skórzanej i futer mówi Norbert Rachtan, dyrektor sprzedaży DERRI.
 

Firma DERRI działa w Polsce od 2001 roku, zna już więc rynek. Czy Państwa zdaniem Polacy chętnie noszą odzież skórzaną i futra?
Popularność odzieży skórzanej i futer systematycznie rośnie. Do odzieży skórzanej przekonują się klienci, którzy dotychczas nie byli nią zainteresowani. Znajdują w sklepach coraz bardziej wyszukane propozycje, dalekie od klasycznego pojęcia skórzanej kurtki czy futra. Elementem sprzyjającym jest także polski klimat – naszą odzież można nosić w zasadzie przez trzy sezony.

Dlaczego DERRI zdecydowała się poszerzyć ofertę o tekstylia i buty? Jakie to będą marki?
Niezależnie od rosnącej popularności odzieży skórzanej i futer, koniec marca wiąże się z nieco mniejszym popytem na skóry. Chłodny kwiecień może być jeszcze dobry pod względem sprzedaży, ale w maju i czerwcu mało kto kupuje skóry i futra. Wprowadzenie tekstyliów jest naturalnym uzupełnieniem naszej oferty handlowej. Właśnie dlatego w naszych sklepach pojawiły się marki: Mithat, Vivid i Tergan. Mithat - jest największym w Turcji producentem garniturów damskich i męskich współpracującym z Banana Republic, Burberry, Max Marą i Zarą. Vivid - jest najbardziej rozpoznawalnym turecką marką tekstylną w segmencie odzieży „smart casual” dla młodych kobiet. Tergan to marka akcesoriów skórzanych specjalizująca się w klasycznej galanterii męskiej. W roku 2007 planujemy wprowadzenie kilku marek oraz obuwia.

Wprowadziliście też nową ofertę dla franczyzobiorców. Jakie są jej warunki?
Proponujemy cztery modele sklepów różniących się powierzchnią i asortymentem. Modele te są skrojone na miarę miast różnej wielkości. Dzięki temu sklepy będą lepiej dopasowane do chłonności lokalnego rynku, mniejsze będą również koszty inwestycji dla franczyzobiorcy. Pierwszy model to sklepy wyłącznie z odzieżą skórzaną (powierzchnia - 80 m2), w drugim modelu będzie sprzedawana odzież skórzana i tekstylna dla kobiet, a w trzecim - tylko dla mężczyzn. Te salony będą liczyły do 150 m2. Czwarty, największy salon (200 m2) oferuje pełny asortyment: skóry, futra, odzież tekstylną dla kobiet i mężczyzn oraz akcesoria skórzane.

rozmawiała aw

POPULARNE NA FORUM

Sklep z bielizną w dużej galerii - opłaca się?

Z tego co widzę to żona bieliznę zamawia w sieci, głównie tutaj https://ekskluzywna.pl/ Moim zdaniem coraz więcej biznesów będzie przenosić się do internetu, bo jest...

14 wypowiedzi
ostatnia 19.07.2018
Zarobić na stylu

I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information! - spotify web player

40 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

This really interesting post. Thanks for sharing! - hotmail login

18 wypowiedzi
ostatnia 18.07.2018
Odzież męska - jeansy

Ja mam 2-3 wytypowane modele, konkretny rozmiar i po prostu poluję na okazje online (szukając po nazwie + rabat, promocja, zniżka itp.)

18 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Bershka w franczyzie

I want to encourage that you continue your great writing, have a nice day! Wifi hacking apk

2 wypowiedzi
ostatnia 14.07.2018
Hurtownik - opinie

ja mogę polecić hurtownię odzieży Beta Plus: https://www.hurt-odziez.pl/kontakt. Tanio, sprawna obsługa i szybka dostawa.

12 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??

Oczywiście że warto, ale należy pamiętać że kluczem do sukcesu jest dobra hurtownia odzieży, która musi mieć towar dobrej jakości w modnych fasonach i dobrych cenach...

69 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018
Jak założyć sklep z odzieżą

Do otwarcia sklepu internetowe z odzieżą niezbędne jest kilka elementów. 1. Dobra platforma sprzedażowa okraszona atrakcyjną grafiką 2. Dobra hurtownia odzieży...

21 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018