Środa
03.01.2007
Chętnych na kawowy biznes nie brakuje. Sieć Coffee Singidunum otwiera sklepo-kawiarnie franczyzowe w Polsce i poza granicami kraju.
 

Studio Cafe, właściciel sieci sklepów firmowych i kawiarni Coffee Singidunum pozyskuje nowych partnerów franczyzowych. Pod koniec 2006 roku franczyzobiorca przejął zarządzanie lokalem w Piasecznie (dotąd kawiarnia należała do właścicieli sieci), inny biorca licencji otworzył w grudniu lokal w centrum Warszawy. To jednak nie koniec. Jak zapowiada właściciel sieci, wkrótce licząca trzy lokale sieć powiększy się o 5 nowych punktów franczyzowych.

- W pierwszych miesiącach roku powstanie kolejny lokal w Warszawie. Podpisaliśmy też list intencyjny z franczyzobiorcą w Legnicy. Partner poprowadzi kawiarnię zlokalizowaną w centrum handlowym, które otworzy się w marcu – wylicza Jasmin Soljanin, właściciel sieci Coffee Singidunum. – Oprócz tego powstaną sklepo-kawiarnie w Bydgoszczy i we Wrocławiu. Rozmawiamy też o uruchomieniu kawiarni w Holandii – mówi.

Otwarcie sklepu-kawiarni to inwestycja ok. 150-200 tys. zł (łącznie z wyposażeniem w urządzenia gastronomiczne, aranżacją wnętrz, itp.). Wstępna opłata franczyzowa wynosi 30 tys. zł. Spółka nie będzie pobierać opłat miesięcznych, ale franczyzobiorca zobowiązuje się również do zatowarowania punktu tylko i wyłącznie w kawę Singi.
(aw)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ