04.01.2007

Żółty Cesarz w sieci

Od początku br. firma Żółty Cesarz udziela licencji na prowadzenie sklepów z naturalną żywnością.

Modelowy sklep powstał niespełna trzy lata temu na warszawskim Mokotowie. Od początku br. firma Żółty Cesarz udziela licencji na prowadzenie sklepów z naturalną żywnością. Nowe placówki otwierane będą w systemie franczyzowym, w pierwszej kolejności w dużych miastach Polski. Już w najbliższych tygodniach planowane jest otwarcie kilku sklepów, między innymi w centrum stolicy.

Żółty Cesarz to całkowicie polska marka zbudowana przez twórców pisma Wegetariański Świat, którzy mają dwunastoletnie doświadczenie w dziedzinie zdrowego odżywiania oraz eko-produktów.

Sklepy Żółty Cesarz łączą ofertę naturalnych produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach z fachową obsługą i własną, oryginalną stylistyką wnętrza.

Kapitał niezbędny do rozpoczęcia działalności waha się od 30 tys. zł (przy mniejszych powierzchniach) do 200 tys. zł. Właściciel sieci oferuje przyszłym franczyzobiorcom duży rabat przy opłacie wstępnej, a także pomoc w zatowarowaniu sklepu.

(asmoli)