11.01.2007

LPP wchodzi do małych miast

Spółka LPP planuje otwarcie blisko 60 salonów z odzieżą. Pojawi się również w mniejszych miastach.

Do tej pory właściciel sieci Cropp Town i Reserved otwierał sklepy w galeriach i centrach handlowych dużych miast oraz za granicą. Nowa strategia działania zakłada wejście do mniejszych miast – o ile powstaną w nich galerie handlowe.

Plany firmy zakładają, że pod koniec 2007 roku w Polsce i poza granicami kraju będzie działać 307 sklepów o łącznej powierzchni ponad 150 tys. m2. Aktualnie w obu sieciach działa 249 placówek, w tym 86 uruchomiono w Rosji, Estonii, Litwie, Łotwie, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Powierzchnia handlowa, jaką obecnie dysponuje LPP liczy blisko 120 tys. m2, a dzięki nowym inwestycjom wzrośnie o ok. 30 proc.
(aw)