29.01.2007

Eurotel liczy nowe sklepy

Do końca 2007 roku spółka Eurotel zamierza powiększyć sieć o 50 – 70 salonów.

Licząca około 100 sklepów sieć przejmie od konkurencji od 30 do 50 nowych punktów. Pozostałe otworzy we własnym zakresie albo za pośrednictwem franczyzobiorców. Planowane inwestycje będą finansowane głównie z pieniędzy pozyskanych ze sprzedaży akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie Eurotel zadebiutował pod koniec 2006 roku.

Potencjalny partner Eurotela powinien posiadać kapitał własny w wysokości co najmniej 25 tys. zł. Za tę kwotę franczyzobiorca sieci dostosuje sklep do standardów sieci i wyposaży w niezbędny sprzęt biurowo-techniczny. W zamian, Eurotel gwarantuje szkolenia pracowników, pomoc w administrowaniu sklepem oraz wsparcie marketingowe i know-how.
(aw)