Presto w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Osoby zainteresowane otwarciem pizzerii Presto muszą dysponować kwotą ok. 150-200 tys. zł.
Środa
31.01.2007
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć pizzerii Presto.
 

Firma Presto, działająca od 1997 roku, posiada obecnie 4 placówki franczyzowe. Poszukuje również nowych franczyzobiorców.

Osoby zainteresowane otwarciem pizzerii Presto muszą dysponować kwotą ok. 150-200 tys. zł. Wszystkie opłaty są negocjowane indywidualnie. Kształtują się one w zależności od kwoty inwestycji i lokalizacji restauracji. Koszt opłaty wstępnej to ok. 6 tys. zł. Comiesięczne opłaty bieżące wynoszą ok. 2 tys. zł. Dodatkowo pobierane są opłaty na fundusz marketingowy. Nie są one stałe, ale uzależnione od wielkości wydatków franczyzobiorcy.

W zależności od wielkość lokalu, koszty jego remontu kształtują się w granicach 50-80 tys. zł. Idealna wielkość restauracji Presto to 100-200 m2. Ważna jest atrakcyjna lokalizacja punktu – np. w pobliżu instytucji i ciągów komunikacyjnych.

Franczyzobiorca musi pokryć z własnych środków przynajmniej połowę inwestycji. Pozostała część może być finansowana z kredytu lub poprzez leasing. Przyszły franczyzobiorca Presto nie musi posiadać doświadczenia w prowadzeniu działalności gastronomicznej, ale jest ono pożądane. Firma przygotowała gamę szkoleń, która umożliwi rozpoczęcie działalności osobom, które nie miały do czynienia z tego typu działalnością.

Franczyzodawca oferuje bezpłatne obowiązkowe szkolenia dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Szacowany przez przedstawicieli sieci okres zwrotu z inwestycji to ok. 3 lata.

(agaka)


Agnieszka Turska