12.02.2007

Próchnik ma dobry początek

2007 rok znakomicie zaczął się dla łódzkiego Próchnika, producenta odzieży męskiej. Sprzedaż była o 100 proc wyższa niż w styczniu ubiegłego roku.

Łódzki Próchnik słynący z szycia kurtek i płaszczy zanotował również dobre wyniki sprzedaży. Były one również o 100 proc. wyższe niż w styczniu 2006 r. Dobre wyniki zachęciły kierownictwo firmy do otwierania kolejnych sklepów w kraju i zagranicą. Spółka ma obecnie w Polsce 15 salonów, jej produkty obecne są również w sklepach multibrandowych. Plan na obecny rok zakłada otwarcie 10 nowych placówek handlowych.

Łódzka firma szykuje się również do ekspansji na Wschodzie. Jesienią 2006 r. otwarty został salon Próchnika we Lwowie. W tym roku ma ruszyć kolejny sklep na Ukrainie - w Kijowie. Firma planuje również uruchomienie kilku sklepów w Rosji.

Choć wyniki sprzedaży w styczniu są niezłe, zarząd firmy planuje wzbogacenie kolekcji. Chodzi m.in. o uniknięcie sytuacji z obecnej zimy, kiedy pogoda nie sprzyjała zakupom odzieży wierzchniej. Stąd pomysł na dołączenie do kolekcji asortymentu letniego i bardziej swobodnego, m.in. dzianin, polo, garsonek.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz