26.02.2007

Reserved z telewizora

Firma LPP zaplanowała na wiosnę szeroko zakrojoną kampanię promocyjną marki Reserved. Spoty telewizyjne, billboardy i piękna modelka mają spowodować wzrost sprzedaży ubrań.

Kampania reklamowa ma ruszyć w marcu. Zdjęcia do telewizyjnych reklamówek kręcono w Lizbonie. Twarzą odzieżowej marki jest Anna Jagodzińska, znana modelka, która do tej pory pracowała m.in. dla Diora, Prady i Channel. Jagodzińska wsytąpi w reklamie ubrań Reserved już po raz drugi. Wcześniej klienci mieli okazję oglądać ją na materiałach promocyjnych marki, do których zdjęcia powstały w Nowym Jorku. Partnerem Jagodzińskiej podczas sesji zdjęciowej do nowych reklam był portugalski model Hugo Garcia.

Telewidzowie zobaczą spoty odzieżowej firmy po raz pierwszy, bowiem wiosenna kampania to debiut telewizyjny reklam Reserved. Reklamy prezentowane będą od połowy marca w wielu stacjach: TVN, Polsacie, TVP, TVN 24 oraz TNV Style. Kampania uzupełniana będzie przez różnej wielkości reklamy zewnętrzne oraz umieszczane w gazetach i sklepach Reserved. Według przedstawicieli LPP kampania ma utrwalić wizerunek Reserved jako marki modnej i zaliczanej w Polsce do topowych.

Właścicielem marki Reserved jest firma LPP, do której należą również marki: Cropp Town i Esotiq.
(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz