26.02.2007

Dziesięć lat Chaty Polskiej

Nowe sklepy, promocje i artykuły własnej marki. W taki sposób Chata Polska świętuje dziesięć lat działalności na rynku.

Firma otworzyła niedawno sklepy m.in. we Wrocławiu, Przytocznie, Toruniu, Koronowie, Kicinie. Obecnie w skład sieci schodzi 190 placówek zlokalizowanych przede wszystkim w Wielkopolsce, województwach: lubuskim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim oraz zachodniopomorskim.

W jubileuszowym, dziesiątym roku działalności powstać ma kolejnych 40 sklepów. Na półkach, obok dotychczas 37 produkowanych, pojawią się również nowe artykuły marki własnej.

Chata Polska działa od 1997 r. i rozwija sieć sklepów na zasadach franczyzy. W ubiegłym roku obroty sieci przekroczyły 500 mln zł. Przedsiębiorca, który chciałby otworzyć sklep Chaty musi m.in. wnosić comiesięczną opłatę w wysokości 600 zł (gwarantowany w umowie zwrot wniesionych opłat w ciągu roku), posiadać sklep samoobsługowy, mieć możliwość wprowadzenia w swojej placówce samoobsługowej, jeśli taka nie istnieje, formy sprzedaży lub może być właścicielem sklepu osiedlowy albo placówki w miejscu o dużym natężeniu klientów. Przyszły partner musi też wyrazić zgodę na unifikację wyglądu sklepu, mieć dobrą opinię płatniczą. Zobowiązany też będzie do dostosowania własnych działań handlowo-marketingowych do przyjętych standardów sieci Chata Polska m.in. realizacji umów handlowych, dodatkowo musi być otwarty na współpracę i lojalny wobec sieci.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz