27.02.2007

Modny koncept na sportowo

W Warszawie ruszył nowy sklep Intersport. To czternasty punkt sieci na terenie Polski.

Nowo otwarty sklep sportowy działa w centrum handlowym Złote Tarasy i zajmuje powierzchnię ponad tysiąca m2. Choć w Polsce pod szyldem Intersport działa już 14 punktów, to stołeczny salon jest pierwszym, w którym zrealizowano wszystkie elementy projektu wizerunkowego sieci w ostatecznym kształcie.

- Prace projektowe trwały 14 miesięcy. W każdym z dotychczasowych sklepów marki testowano kolejno koncepcję fasady, aranżację wnętrza i systemy meblowe oraz oświetlenie i merchandising – mówi Krzysztof Tłuszcz, właściciel firmy Kontekst, w której powstał projekt wizerunkowy sieci Intersport.

Następne sklepy marki Intersport będą zrealizowane w poznańskim Starym Browarze, we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim i w gdańskiej Galerii Bałtyckiej. Dla nowych projektów uzyskano już akceptację zarządców centrów handlowych.
(aw)