06.03.2007

Redan i NG2 podsumowały rok

Dwie notowane na warszawskiej giełdzie firmy odzieżowy Redan i obuwniczy NG2 (dawniej CCC) podały wyniki finansowe za ubiegły rok. Spółki na ten rok zapowiadają rozwój sieci sklepów.

Redan, który jest właścicielem marek Top Secret i Troll wypracował w 2006 r. minimalny zysk – 159 tys. zł. To wynik lepszy niż w 2005 r. kiedy firma zanotowała ponad 22 mln zł straty. Plan na obecny rok zakłada rozwój sieci sklepów z tanią odzieżą Textilmarket. W 2007 roku ma powstać około 30 placówek, a łączna liczba sklepów ma wynieść 155.

Na sieć tanich sklepów stawia też NG2, który jeszcze do niedawna nosił nazwę CCC. Firma z Polkowic stawia na markę Boti. Sklepy powstawać będą w mniejszych miejscowościach i oferować będą tanie obuwie. W 2007 r. sieć powiększy się o 130 sklepów, z czego około 80 uruchomionych zostanie na zasadach franczyzy. NG2 rozwija też sieć sklepów CCC. W planach jest uruchomienie 40 placówek, a łączna liczba przekroczy 320. Spółka weszła też na rynek droższego obuwia za sprawą marki Quazi. W tym roku powstanie 10 sklepów pod tą nazwą. 2006 rok spółka zakończyła z przychodami rzędu 400 mln zł i zyskiem 53 mln zł.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz