13.03.2007

Kolporter doszedł do Mety

Kielecki Kolporter znalazł niszę rynkową. Chce tworzyć sieć niedużych, osiedlowych sklepów spożywczych.

Po rocznym okresie testów sklepów działających pod nazwą Markecik, kielecka firma zdecydowała o budowie sieci osiedlowych sklepów. Mają powstawać w całej Polsce w średnich i dużych miastach. Sklepy będą mieć od 50 do 100 m2. - Punkty nazwaliśmy Meta – informuje Maciej Topolski, rzecznik Kolportera. - W tym roku powstanie kilkanaście placówek w różnych częściach kraju.

Mety będą sklepami spożywczymi, w asortymencie znajdą się przekąski oraz gotowe dania do odgrzania w domu. Jednak domeną Met będzie alkohol. Sklepy zaoferują klientom szeroką gamę trunków. Sieć będzie rozwijana stopniowo na zasadach partnerskich.

- Zamierzamy budować sieć spokojnie, bez oglądania się na potencjalną konkurencję – dodaje rzecznik.

Według Topolskiego sklepy osiedlowe to ciekawa i perspektywiczna nisza na rynku, dlatego Kolporter postanowił ją zagospodarować.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz