RuckZuck w katalogu franczyz i systemów partnerskich

Od momentu wprowadzenia konceptu RuckZuck na polski rynek (w połowie 2004 roku), uruchomione zostały 63 dyskonty.
Piątek
20.04.2007
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę zajmującą się handlem artykułami do wykańczania wnętrz.
 

Firma powstała w Niemczech w 2004 roku. Zajmuje się sprzedażą, m.in. paneli podłogowych i drzwi wewnętrznych, ale także podłóg drewnianych, drzwi zewnętrznych, klamek, listew i akcesoriów montażowych. W niektórych sklepach prowadzona jest również sprzedaż hurtowa.

Od momentu wprowadzenia konceptu RuckZuck na polski rynek (w połowie 2004 roku), uruchomione zostały 63 dyskonty. Firma posiada tylko jedną placówkę własną, reszta należy do sieci partnerskiej. Sklep własny został otwarty, aby sprawdzić tę koncepcję sprzedaży. Po okresie testowym firma skupiła się na rozwoju sieci partnerskiej.

Sieć cały czas się rozwija i na najbliższy okres ma ambitne plany. Jej strategia rozwoju zakłada posiadanie ok. 200 punktów handlowych w takich lokalizacjach, aby dyskont był w zasięgu dojazdu każdego Polaka.

Około 20 punktów z planowanych dyskontów, to placówki o większej powierzchni ok. 1 tys. m2 i reprezentacyjnym charakterze. Strategia firmy zakłada również rozszerzenie asortymentu, który będą mogli sprzedawać partnerzy.

(agaka)


Agnieszka Turska