17.05.2007

Odzieżówka ma się dobrze

Pierwszy kwartał tego roku był udany pod względem finansowym dla Redanu, Vistuli&Wólczanki oraz LPP. Pełna kasa zachęca firmy do inwestycji i rozbudowy sieci.

Początek roku okazał się pomyślny dla grupy Vistula&Wólczanka, w skład której obok obu marek wchodzi Galeria Centrum. Spółka uzyskała ze sprzedaży 88,4 mln zł i 10,3 mln zysku netto.

Równie dobre wyniki zanotował Redan, właściciel marek Top Secret, Textilmarket oraz Troll. Spółka, która boryka się z kłopotami finansowymi i przechodzi program naprawczy zanotowała 52,4 mln zł przychodów i 5,1 mln zł strat, choć rok wcześniej straty były o prawie milion zł wyższe.

Dobre wyniki są również dziełem LPP (marki Cropp oraz Reserved). Spółka uzyskał 266 mln zł przychodów i zarobiła 12,7 mln zł.

Dobre wyniki finansowe skłaniają spółki do inwestycji. LPP chce kosztem 250 mln zł rozbudowywać i modernizować sieć sprzedaży. Redan na inwestycje chce przeznaczyć około 10 mln zł.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz