Biznes z nadzieniem
Sprzedajecie państwo paszteciki i barszczyk. Czy tego typu potrawy cieszą się jeszcze popularnością?
Nasze paszteciki nie są typowymi produktami, jakie wszyscy znają ze Świąt Bożego Narodzenia. To całkowicie nowy dla wielu ludzi przysmak, łączący w sobie 3 cechy: smak, niską cenę i możliwość konsumpcji w krótkim czasie. Pasztecika nie łączymy z innymi produktami, bo sam w sobie ma stanowić alternatywę dla innych fast foodów.
Czy tego typu produkty mają szansę na wygraną z najbardziej obecnie popularnymi pierogami i pizzą?
Nie narzekamy na brak klientów. Pierwszy pasztecik kupowany jest zazwyczaj z ciekawości. Potem wielu kupujących zostaje stałymi klientami. Istnieją inne punkty sprzedaży podobnych produktów, ale nie są dla nas konkurencją.
Czy właściciele barów mogą również starać się o zlecenia cateringowe?
Przecież paszteciki i barszczyk to jedno z najpopularniejszych dań na różnego rodzaju imprezach okolicznościowych: weselach, czy chrzcinach.
Każdego dnia zjawia się kilku klientów zamawiających po 30 szt., a bywają i tacy, którzy składają zamówienie na 200 szt. pasztecików. Zazwyczaj zamawiają biura rozmaitych placówek organizujące spotkania, w których istotną rolę odgrywa koszt ich organizacji. Nie spotkałem się do tej pory z tańszą formą cateringu.
rozmawiała (aw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Już w serialu „Czterdziestolatek” Janusz Gajos żartował, że w Złotym Linie trzeba uważać na Rolexy, bo można zatracić się w zabawie. Tajniki tego sukcesu zdradza właściciel Złotego Lina, Jakub Olszewski.
Franczyza pojawiła się na polskim rynku wraz z upadkiem komunizmu, a dziś jest fundamentem rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości. W 2023 roku chętni do założenia firmy mają do wyboru 1350 konceptów franczyzowych.
Targi Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki to 3 dni spotkań biznesowych, 150 konceptów franczyzowych i kilka tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką.
Aby zarobić, trzeba sprzedać rzecz należącą do klienta, którą czasowo przechowujemy, bo nie jest naszą własnością. Lombardy świetnie prosperują, a pożyczki pod zastaw są wysoko oprocentowane.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali