28.05.2007

Jaskółki wlatują do PMB Market

Do końca czerwca z mapy polskich sklepów spożywczych zniknie sieć PMB Market. W jej miejsce pojawią się Jaskółki, sklepy należące do grupy Emperia prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych.

- Główne zmiany, jakie czekają klientów, to przede wszystkim poszerzony asortyment świeżych produktów i nowe logo - mówi Sławomir Ignatowicz, dyrektor handlowy sieci Jaskółka. - Będzie większy wybór mięsa, pieczywa, łącznie z wypiekiem na miejscu a dodatkowo pojawią się stoiska warzywne w sklepach, które dotychczas nie handlowały tym asortymentem - dodaje.


Sklep Jaskółka w Augustowie

Jaskółka posiada obecnie 78 sklepów, z czego 32 własne i 46 franczyzowych. Do końca roku planuje otwarcie co najmniej 10 punktów własnych.

Sklepy Jaskółka wchodzą w skład grupy Emperia, która posiada m.in. sieci Stokrotka, Groszek i Lewiatan Podlasie.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora