08.06.2007

Lodowy interes

O nowych propozycjach lodów oraz planowanych na ten rok inwestycjach - opowiada Mieczysław Osys, dyrektor handlowy Zielonej Budki

Czy Zielona Budka, śladem konkurencji zamierza postawić na własne lodziarnio-kawiarnie??
W najbliższym czasie nie mamy takich planów. Nie zamierzamy konkurować z partnerami handlowymi i ich lodziarniami partnerskimi. Nasza strategia zakłada inwestycje w rozwój partnerskich punków gastronomicznych.

W bieżącym roku Zielona Budka obchodzi siedemdziesięciolecie istnienia. Czy w związku z tym wydarzeniem planujecie jakieś inwestycje?
Tak, zamierzamy zintensyfikować działania w segmencie: hotele , restauracje, catering. W ubiegłym roku otworzyliśmy 100 lodziarni partnerskich, w 2007 chcemy podwoić tę liczbę.

Lato to czas żniw dla producentów lodów. Jakie nowości na ten sezon przygotowała Zielona Budka?
W segmencie lodów impulsowych (są to m.in. lody na patyku, rożki) następują ciągłe zmiany, klienci wymagają od producentów produktów wzbogacanych np. o zabawki lub niezwykłych smaków czy konsystencji. Dlatego w tym roku obok naszych dotychczasowych hitów skrzyni skarbów Hugo oraz minirożków bianco nero proponujemy lody derby: śmietankowo–orzechowe lub śmietankowo–czekoladowe w polewie czekoladowej obsypane orzechami arachidowymi. Obok tego lody Hugo wzbogacą się o dwa nowe smaki: śmietankowy oraz śmietankowy w polewie czekoladowej. Natomiast w palecie lodów familijnych mamy lody przygotowane specjalnie z okazji obchodzonego przez Zieloną Budkę w tym roku siedemdziesiątego jubileuszu istnienia. Są to lody śmietankowe, bakaliowe, czekoladowe oraz orzechowe, wytworzone na bazie prawdziwej śmietany.

rozmawiał (bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0