Poniedziałek
11.06.2007
Po niedawnym uruchomieniu punktu w Pułtusku sieć sklepów Shop Pracz zapowiada kolejne otwarcia. Do końca roku spodziewa się pozyskać ok. 30-40 nowych franczyzobiorców.
 

- Obecnie posiadamy ok. 325 punktów sprzedaży, ale do końca roku może nam przybyć ok. 30-40 nowych sklepów - mówi Krzysztof Żanowski z firmy Shop Pracz.

Sieć istnieje na rynku od 2003 roku i w swoich sklepach oferuje produkty chemiczne pod zastrzeżonymi markami towarowymi i handlowymi: CLOVIN, CLEVER, SPIRO, TRIX, ACTIS, WC CLOPER.

Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować kwotą 8 tys. zł. Lokal powinien mieć powierzchnię min. 20 m2.

Obecnie Shop Pracz posiada 6 punktów własnych i ok. 320 franczyzowych. Do końca roku liczebność sklepów w sieci może wzrosnąć do ok. 360.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek, dziennikarz
Maciej Krzysztoszek
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.