Pralnia Perfect Clean w pasażu handlowym
Czwartek
05.07.2007
Sieć franczyzowych pralni Perfect Clean planuje otwarcia kolejnych punktów. Do końca roku chce mieć 37 lokali.
 

- W tej chwili mamy 25 własnych placówek i 8 franczyzowych - mówi Bożena Tabor, dyrektor ds. rozwoju i zarządzania sieci Perfect Clean. - Do końca roku uruchomimy jeszcze jedną franczyzową i trzy należące do nas - zapowiada.

Zainteresowani franczyzą powinni liczyć się z kosztami rzędu 350 - 500 tys. zł w zależności od wielkości pralni i jej lokalizacji. Główną składową tej kwoty są urządzenia czyszczące i przystosowanie lokalu do standardów wyznaczonych przez sieć. Perfect Clean zapewnia szkolenie pracowników i przekazanie know-how.

Perfect Clean preferuje lokale o powierzchni od 50 do 80 m2. Obok placówek zlokalizowanych w centrach handlowych sieć posiada również tzw. pralnie osiedlowe, usytuowane na terenie dużych osiedli mieszkaniowych.

(mdk)
Maciej Krzysztoszek, dziennikarz
Maciej Krzysztoszek
dziennikarz

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.