13.07.2007

Całkiem nowy Top Secret

Sklepy marki Top Secret, przechodzą zmianę wizualizacji. Pierwszy sklep poddany zabiegowi otwarto niedawno w Gliwicach.

Nowa strategia Top Secret zakłada silną ekspozycję kolekcji „fashion”, z której przechodzi się do ekspozycji „casual”. Firma zachęca klientów do zakupów używając specjalnego podestu i manekinów. Dodatkowo efekt zainteresowania miejscem potęgują widoczne z zewnątrz ekrany z prezentowanymi teledyskami i filmami reklamowymi. W gliwickim punkcie o powierzchni 267 m2 dominują kolory biały, pomarańczowy oraz odcienie szarości. Całość uzupełniają metale, szkło, drewniana podłoga oraz mozaiki ścienne.

Sklepy Top Secret przechodzą zmianę wizualizacji, pierwszy nowy punkt otwarty został w Gliwicach

Top Secret ma 83 sklepy w całej Polsce. Do końca 2007 roku firma planuje przeprowadzenie zmian wizualizacji w kolejnych punktach.

(bog)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Michał Bogurat

dziennikarz